Plany treningowe, dietetyczne, proponowane suplementacje budowane są przeze mnie zawsze pod daną osobę, poprzedzone wcześniej odpowiednim wywiadem. Wszystkie przygotowane materiały dostosowane są do potrzeb klienta. Uwzględniają one takie czynniki jak np: odpowiednia kaloryka diety oraz optymalny dobór mikro i makro składników, dostosowanie treningu pod budowę ciała (endomorfik, ektomorfik, mezomofrik), prozdrowotne podejście do treningów (ćwiczenia wzmacniające, rehabilitacyjne).

W sprawie podjęcia współpracy z moją osobą gorąco zachęcam do kontaktu.
Z reguły odpowiedź otrzymacie już po kilku godzinach.

Plany treningowe online

Zależnie od celu, prowadzę konsultacje treningowe skupiające się na takich dziedzinach treningów jak:

  • skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej
  • budowa czystej masy mięśniowej
  • zwiększanie siły mięśniowej
  • modelowanie sylwetki
  • poprawa kondycji oraz wytrzymałości
  • treningi wzmacniające / rehabilitacyjne
  • przygotowanie do zawodów

Treningi personalne

Poza prowadzeniem ludzi online, oferuję także treningi personalne:

  • przeprowadzenie treningu w zależności od potrzeb Klienta – dokładne przedstawienie ćwiczeń, oraz pokaz prawidłowego wykonania danego ćwiczenia.
  • pomoc zawodnikowi w przygotowaniach do zawodów kulturystycznych.
  • specjalny trening na modelowanie mięśni brzucha – cel: utrata tłuszczu.

Dieta, plany dietetyczne

Zwykło się mówić, że „jesteś tym co jesz” . Jest to absolutną prawdą. Każdy świadomy trener powie Tobie, że „formę robi się w kuchni” . Nie wierz w drogę na skróty i magiczne „diety cud” rujnujące Twój organizm. Nawet najlepsze suplementy nie zagwarantują Tobie tego, co może zaoferować pełnowartościowy, przemyślany jadłospis. Pomogę ci w takich rzeczach jak:

  • dieta redukcyjna (redukująca tkankę tłuszczową)
  • dieta budująca mięśnie (na budowę masy mięśniowej)
  • problemy z nadwagą, otyłością
  • dieta poprawiające samopoczucie
  • wyrównanie oraz uspokojenie gospodarki hormonalnej
  • dieta dla osób z chorobami trzustki, hashimoto, cukrzycą
  • zdrowe odżywianie (korekcja bieżącego jadłospisu, wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych)

Suplementacja

W przypadku dużej aktywności sportowej oraz wzmożonego wysiłku, suplementy są nieodłączną częścią treningu. Pomagają w szybszej regeneracji, wspomagają budowę masy mięśniowej, zwiększają wydolność. Od pewnego czasu suplementy pomagają także w życiu codziennym: np. polepszają jakość snu, poprawiają koncentrację oraz samopoczucie. Odpowiednio dobrane, w połączeniu z dietą mogą przynieść naprawdę wspaniałe rezultaty. Pomogę dobrać suplementy wspomagające:

  • budowanie siły mięśniowej (suplementy na siłę)
  • budowanie masy mięśniowej (suplementy na masę)
  • spalanie tkanki tłuszczowej (suplementy na odchudzanie)
  • prozdrowotne (witaminy, minerały, zdrowe tłuszcze, ochrona stawów)
  • dokładne rozpisanie zażywania suplementów