Plany treningowe, dietetyczne, proponowane suplementacje budowane są przeze mnie zawsze pod daną osobę, poprzedzone wcześniej odpowiednim wywiadem. Wszystkie przygotowane materiały dostosowane są do potrzeb klienta. Uwzględniają one takie czynniki jak np: odpowiednia kaloryka diety oraz optymalny dobór mikro i makro składników, dostosowanie treningu pod budowę ciała (endomorfik, ektomorfik, mezomofrik), prozdrowotne podejście do treningów (ćwiczenia wzmacniające, rehabilitacyjne).

Plany treningowe online

Zależnie od celu, prowadzę konsultacje treningowe skupiające się na takich dziedzinach treningów jak:

  • skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej
  • budowa czystej masy mięśniowej
  • zwiększanie siły mięśniowej
  • modelowanie sylwetki
  • poprawa kondycji oraz wytrzymałości
  • treningi wzmacniające / rehabilitacyjne
  • przygotowanie do zawodów
  • trening w warunkach domowych

Treningi personalne

Poza prowadzeniem ludzi online, oferuję także treningi personalne:

  • przeprowadzenie treningu w zależności od potrzeb Klienta – dokładne przedstawienie ćwiczeń, oraz pokaz prawidłowego wykonania danego ćwiczenia
  • trening dostosowany do poziomu zaawansowania oraz stanu zdrowia
  • trening idealny dla osób, które mają problemy z motywacją i wytrwałością
  • szybkie i rzetelne dążenie do wyznaczonego sobie celu
  • pomoc zawodnikowi w przygotowaniach do zawodów kulturystycznych
  • specjalny trening na modelowanie mięśni brzucha – cel: utrata tłuszczu

Dieta, plany dietetyczne

Zwykło się mówić, że „jesteś tym co jesz” . Jest to absolutną prawdą. Każdy świadomy trener powie Tobie, że „formę robi się w kuchni” . Nie wierz w drogę na skróty i magiczne „diety cud” rujnujące Twój organizm. Nawet najlepsze suplementy nie zagwarantują Tobie tego, co może zaoferować pełnowartościowy, przemyślany jadłospis. Pomogę ci w takich rzeczach jak:

  • dieta redukcyjna (redukująca tkankę tłuszczową)
  • dieta budująca mięśnie (na budowę masy mięśniowej)
  • problemy z nadwagą, otyłością
  • dieta poprawiające samopoczucie
  • wyrównanie oraz uspokojenie gospodarki hormonalnej
  • dieta dla osób z chorobami tarczycy, hashimoto, cukrzycą
  • zdrowe odżywianie (korekcja bieżącego jadłospisu, wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych)

Suplementacja

W przypadku dużej aktywności sportowej oraz wzmożonego wysiłku, suplementy są nieodłączną częścią treningu. Pomagają w szybszej regeneracji, wspomagają budowę masy mięśniowej, zwiększają wydolność. Od pewnego czasu suplementy pomagają także w życiu codziennym: np. polepszają jakość snu, poprawiają koncentrację oraz samopoczucie. Odpowiednio dobrane, w połączeniu z dietą mogą przynieść naprawdę wspaniałe rezultaty. Pomogę dobrać suplementy wspomagające:

  • budowanie siły mięśniowej (suplementy na siłę)
  • budowanie masy mięśniowej (suplementy na masę)
  • spalanie tkanki tłuszczowej (suplementy na odchudzanie)
  • prozdrowotne (witaminy, minerały, zdrowe tłuszcze, ochrona stawów)
  • suplementy probiotyczne (prawidłowa praca jelit, flora bakteryjna)
  • niezbędna suplementacja w chorobach (choroby tarczycy, hashimoto, cukrzyca)
  • dokładne rozpisanie zażywania suplementów

Zaufaj doświadczeniu

BEZPOŚREDNI KONTAKT!

Tylko i wyłącznie ja rozpisuję, nadzoruje wszystkie, a nie jak w przypadku wielu stron plany rozpisywane są przez osoby trzecie.

WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE

Ponad 6 letni staż we wspieraniu osób, które chcą zmienić swój wygląd. Nie ufaj trenerom bez doświadczenia! Zdaj się na mnie, wybierz mądrze!

WYLICZONE MAKROSKŁADNIKI

Wyliczone zapotrzebowanie. Każdy posiłek ma wyliczoną ilość kalorii wraz z podziałem na poszczególne makroskładniki w gramach: białko, węglowodany, tłuszcze.

RÓŻNORODNOŚĆ SKŁADNIKÓW

Bez monotonii! Nie musisz codziennie jeść ryżu i kurczaka. Szeroki wachlarz zamienników do wyboru. Możesz manipulować składnikami – jesz to co lubisz.

NAJWAŻNIEJSZE ZDROWIE

Odpowiednio skomponowany jadłospis ma bardzo duży wpływ na nasz stan zdrowia i przyczynia się do poprawy wyników badań oraz ogólnego samopoczucia (uczucie lekkości, nie jesteśmy senni).

MONITOROWANIE POSTĘPÓW

Co tygodniowe składanie raportów pozwala szczegółowo monitorować postęp realizacji określonego planu. Z tygodnia na tydzień widzisz jaki robisz progres co przekłada się na wzrost poziomu Twojej motywacji.

STAŁA OPIEKA TRENERSKA

W sieci jest bardzo dużo ofert, gdzie płacisz za plany i dalej musisz radzić sobie przez cały okres sam. Współpracując ze mną cały czas masz opiekę trenerską 24h/7dni.

LIMIT PODOPIECZNYCH

Skupiam się na pewnej liczbie Podopiecznych. Nie przyjmuję ponad normę, ponieważ chcę, aby moja jakość usług była oferowana Wam jak na najwyższym poziomie.

PRZEJRZYSTE PLANY

Wszystkie rozpisane plany są przejrzyste / czytelne – nie otrzymujesz tego na kartce papieru czy rozpiski w postaci zwykłej wiadomości e-mail. Wraz z planami dołączam bardzo szczegółowe objaśnienia jak wszystko dobrze zacząć.