Skuteczne suplementy na stawy – co to jest MSM?

Skuteczne suplementy na stawy - co to jest MSM?

Niezależnie od tego, czy Twoje stawy są obciążone z powodu intensywnych ćwiczeń z ciężarami, czy też zmagasz się ze skutkami zwyrodnienia stawów, pamiętaj, że prewencja jest niemal tak samo ważna, jak działanie doraźne. Siarka organiczna, czyli MSM uznawana jest za jeden ze skuteczniejszych suplementów na stawy i nie tylko! Dowiedz się, na co jeszcze działa siarka organiczna i kiedy warto sięgnąć po ten suplement!

MSM – siarka organiczna. Co to jest?

MSM to siarka organiczna (metylosiarczan), która jest naturalnym związkiem organicznym, dostępnym w formie bezwonnego, drobnego proszku, który można spożywać samodzielnie, popijając sokiem lub wodą, albo dodać do napoju. W naturze siarka organiczna występuje w wielu produktach spożywczych: owocach, warzywach, produktach zbożowych, herbacie, czy też w niepasteryzowanym, krowim mleku. Wydawać by się mogło, że obecność siarki organicznej w tak łatwo dostępnych produktach spożywczych zapewnia optymalny poziom tego pierwiastka w ludzkim organizmie, jednak… nic bardziej mylnego!

Pakiety w promocyjnych cenach - kliknij wybrany plan

Z uwagi na fakt, że MSM jest pierwiastkiem bardzo niestabilnym i wrażliwym na działanie czynników takich jak np. wysokie i niskie temperatury, czy intensywne działanie promieni słonecznych – wiele osób zmaga się z niedoborem MSM. Gotowanie, zamrażanie, czy oddziaływanie światła bezpośrednio na produkty spożywcze, skutecznie usuwają z nich siarkę. To dlatego warto dodać ją w formie suplementy do swojej diety online!

Przeczytaj również: ZMA a sen – poznaj zalety suplementacji!

Siarka organiczna na stawy, skórę, włosy i paznokcie

Siarka organiczna na stawy, skórę, włosy i paznokcie

Siarka organiczna ma holistyczny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu – nie tylko na kondycję stawów. Regularne suplementowanie MSM wpływa na poprawę wyglądu włosów, skóry i paznokci. MSM wykazuje również działanie antyseptyczne i przeciwgrzybicze. Oczyszcza i odświeża skórę, przez co jest dobrym preparatem wspomagającym leczenie łuszczycy, grzybicy i innych schorzeń dermatologicznych.

Suplementowanie MSM stymuluje regenerację stawów i chrząstek. To naturalny środek, który znajduje uznanie również w środowisku medycznym, ponieważ działanie siarki organicznej na organizm zostało udowodnione naukowo.

MSM jest jednym ze skutecznych sposobów na zapobieganie stanom zapalnym stawów. Siarka organiczna, przyjmowana regularnie może zmniejszać dolegliwości bólowe, redukować sztywność stawów, minimalizować obrzęki i co za tym idzie – zwiększać mobilność osób, które do tej pory zmagały się z problemami podczas wykonywania niektórych ćwiczeń lub którym ból towarzyszył podczas wykonywania innych zwykłych, codziennych czynności: wstawania, kucania, wchodzenia po schodach itp.

Dowiedz się też: Jak chronić wątrobę? Dieta i suplementy

Do czego potrzebujesz siarki organicznej?
(kliknij w obrazek)

Do czego potrzebujesz siarki organicznej?

Siarka organiczna jest niezbędna w wielu procesach zachodzących w Twoim ciele.

  • Sprzyja regeneracji stawów i chrząstek.
  • Zmniejsza ryzyko kontuzji, przeciążeń, stanów zapalanych itp.
  • Poprawia wygląd skóry, włosów i paznokci.
  • Redukuje dolegliwości bólowe kręgosłupa.
  • Działa antyseptycznie.

Warto pamiętać, że pierwsze efekty działania MSM można zauważyć dopiero po co najmniej 2 tygodniach stosowania. Im dłużej suplementujesz siarkę organiczną, tym lepszych efektów możesz się spodziewać.

Suplementy MSM dostępne są nie tylko w proszku, ale  również w formie kapsułek. Zalecana dzienna dawka siarki organicznej wynosi około 1500 mg na dobę, ale w wyjątkowych przypadkach dawkę tę można zwiększyć nawet do około 3 gramów dziennie.

Suplementacja MSM  nie jest jedynym wartościowym sposobem na poprawę Twojego komfortu i samopoczucia. W mojej ofercie znajdziesz dopasowane do indywidualnych potrzeb rozbudowane plany suplementacyjne. Pomogę Ci również w dopasowaniu diety online i planu treningowego. Zachęcam do kontaktu!

Źródła:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5372953/

Porady treningowe