Jak skutecznie pozbyć się boczków?

Jak pozbyć się boczków?

Boczki – trudna do zgubienia część talii, która skutecznie wpływa na zaburzenia proporcji sylwetki u kobiet i… mężczyzn! Tak, mężczyźni również narzekają na nadmiar tkanki tłuszczowej po obu stronach bioder, chociaż z fizjologicznego punktu widzenia są mniej narażeni na powstawanie, nadprogramowych „boczków”. Czy dobra dieta online i indywidualnie dopasowany trening pomogą Ci w końcu zrzucić uporczywe boczki? Zobacz, co możesz dla siebie zrobić.

co-nie-pomoże-zrzucić-boczków

Co nie pomoże zrzucić boczków?

Jeśli od dłuższego czasu walczysz z tzw. boczkami i nie widzisz większych efektów, to znaczy, że popełniasz jeden z najczęstszych błędów. Jakich?

„Tysiące brzuszków” – brzuszki mają wpływ na wzmocnienie mięśni brzucha. Okolice boczków nie zmniejszą się od wykonywania tych samych powtórzeń. Co więcej, rzeźbiąc sam brzuch, możesz dodatkowo wpłynąć na jeszcze większe uwidocznienie innych mankamentów sylwetki – w tym boczków.

Zła dieta – bez dopasowanej idealnie do potrzeb diety online nie uda Ci się zdrowo schudnąć i utrzymać efektu szczupłej sylwetki. Głodzenie się, niezdrowe przekąski, podjadanie między posiłkami – to sprawia, że nawet przy regularnym treningu nie pozbędziesz się boczków.

Źle dopasowany trening – jeśli ćwiczysz regularnie i starasz trzymać się diety, a Twoje boczki nie znikają, możliwe jest, że po prostu wybierasz niewłaściwy trening. Sam trening siłowy bez ćwiczeń aerobowych może nie wpłynąć na redukcję tkanki tłuszczowej.

Jeśli chcesz pozbyć się nadprogramowej tkanki tłuszczowej z okolic talii, musisz zdecydować się na skuteczny, holistyczny trening i ścisłą dietę. I jedno i drugie nie może być szablonowe. Plan żywieniowy i rozkład indywidualnych treningów może przygotować trener personalny – online lub na bezpośrednim spotkaniu.

co-możesz-zrobić-aby-wysmuklić-swoją-talię

Co możesz zrobić, aby wysmuklić swoją talię?

Do celu, jakim jest smukła talia i redukcja niechcianych boczków dzielą Cię w zasadzie trzy kroki. Szybkość postępów zależy od Ciebie. Im pilniej stosujesz się do zaplanowanej diety online, tym lepszych efektów możesz się spodziewać.

Dieta online – celem diety na redukcję boczków jest przede wszystkim redukcja tkanki tłuszczowej. W przypadku ustalania od nowa zdrowego jadłospisu nie ma gotowych schematów. Dieta odchudzająca powinna być bogata m.in. w białko i naturalny błonnik roślinny.

Trening aerobowy – to najlepszy sposób na redukcję tkanki tłuszczowej. Podczas wykonywania ćwiczeń aerobowych, organizm wystawiany jest na prawdziwą próbę wydolnościową. Podczas aktywności podnosi się tętno, co realnie wpływa na przyspieszenie metabolizmu. Charakterystyka tych ćwiczeń wpływa na zmaksymalizowanie wymiany tlenowej, a tłuszcz ulega intensywnemu spalaniu.

Trening siłowy – plan redukcji boczków nie może ominąć zalet wynikających z treningu siłowego. Trening siłowy ukierunkowany jest na wzmocnienie i rozbudowę mięśni. Taka forma ćwiczeń ukierunkowana na mięśnie skośne brzucha, może realnie wpłynąć na wygląd sylwetki i redukcję boczków. Należy jednak pamiętać, że 'boczki' to nie mięśnie, a tłuszcz.

Trener personalny pomoże dopasować dobrze dobraną do potrzeb, celu i stanu zdrowia dietę online, a także rozpisze indywidualny plan treningowy, dzięki któremu zdecydowanie szybciej pożegnasz boczki. Utrwalając dobre nawyki żywieniowe i zmieniając swój dotychczasowy tryb życia na lepszy – bardziej aktywny, można utrwalić osiągnięte efekty i raz na zawsze pożegnać nadprogramowe kilogramy w talii.